lördag 6 november 2010

En tripp till Avesta

På lördagen så tog vi en tripp till Avesta och min mamma och kamelernas mormor :) Vi tog en promenad till kyrkogården för att sätta ljus på min mormorsgrav. Hundarna tyckte att det var väldigt intressant och Astrid var helt slut efteråt. Det visar ju bara hur otränad hon är på att få på nya ställen och att gå i större städer. Det är nog nått som vi får göra lite mer.

Annars kan man säga att jag idag var en dålig matte. Det var lite kallt ute men jag tänkte att de blir väl varma i solen. Men det var kallt och Maya visade det starkt genom att stå och huttra. Anka hade självklart täcke på sig men de andra två frös. Elaka, elaka matte ska aldrig åka utan täcken nått mer.

2 kommentarer:

Tassintryck sa...

Ja, nu kommer frosten. Skrapa rutan på morgonen är det nu.
kram från mig
/maria

Nina sa...

Stackars vovvarna. ;)