måndag 29 mars 2010

Så var det gjort

Så har jag anmält till Rocklunda. Efter mycket velande och kollande på olika utställningar bestämde jag mig för att anmäla. Ser inte ut som vi ska ställa så mycket i år så det kanske är bäst att hänga på när det nästan är på hemmaplan. Utställningen efter det blir på svensk vinnare i Avesta och sedan dröjer det ända till specialen kanske. Om jag inte jobbar då. Har varit sugen på att anmäla till Sundsvall men det får vara.

Så det är väl bäst vi börjar att träna lite då. Vi har ju inte ställt sedan i September förra året så vi är nog lite ringrostiga :)

2 kommentarer:

Norbergarna sa...

vi har åxå anmält=))Kul, då ses vi!
När blir specialen?

Emelie sa...

Vi valde lilla stockholm istället för rocklunda! Jag vill ställa på så många utställningar i sommar men det känns som det kommer krocka med mina jobb en hel del :(