måndag 22 mars 2010

Tävlingar

Nu börjar de svåra tiderna när man ska bestäma vilka tävlingar man ska åka på. Jag vill ju tävla massor men kan inte det och det känns hårt. Lite svårt att välja. Men jag vet vad jag ska välja i första hand och det är lc proven. Men jag vill ju ställa min championtjej också. Trist läge men bara att gilla läget. Vad vi än gör så blir nog hundarna nöjda. Det jag vet är att jag vill ställa på stora specialen men vi får väl se hur det blir med den saken. Jag kanske jobbar på årets höjdpunkt. Vill ju även ställa Maya lite så det blir lite att funderar på. Kanske även Anka får ge sig ut och visa upp sig när det blir varmt. Veterinären tyckte ju inte att det såg ut som hon var en dag över 6 år. Är hon pigg och glad är det självklart att hon ska få visa upp sig. För hon tycker ju att det är skoj.

Ska fundera vidare

1 kommentar:

Emelie sa...

Ja fy fan vad svårt det är att få ihop allt man vill göra! Känner att jag börjar få en hel del gråa hår ;) hoppas vi ses på någon utställning i sommar :) :)