fredag 19 mars 2010

Mera bilder till mormor Inga

Min mamma är på semester i fjällen men vill så gärna se hur det är med lilla mini mini. Nu börjar hon inte vara mini mini längre utan växer på sig fort. Sambon sa för några dagar sedan att det är väl otroligt att de har blivit så sams. Som Mulis var som en tickande atombomb när hon Isis flyttade hit. Men nu tror jag t.o.m att de ropar på varandra ibland när de inte vet var den andra är. De hänger ihop i vått och torrt men brukar sova på olika ställen på nätterna. Mulis brukar sova i sängen och den lilla i garderoben.


Tycker även att Iris ser ut att vara ljusare i färgen än Mulis. Men jag vet inte om det är nått jag inbillar mig. Väldigt fina tjejer i alla fall.

Sen bjuder jag på en mysfot som fortfarande är rosa pga att man inte har hunnit gjort så mycket saker i livet än :)


2 kommentarer:

Sandra sa...

Åh va goa de är ihop nu :) Så härligt att se! Ja det är ju lite komiskt att Mulis skydde Iris som pesten först! Men kärleken kom med tiden :P

Mirre sa...

Ohh vad fina de är, sicken söt tass =D.

Ohh man tackar =D
kram