söndag 21 mars 2010

Vintertäckerna

Det snöar, vilken tur att jag inte har tvättat alla täcken då. För nu blir det ju till att klä på alla familjemedlemmar. Det enda positiva med att det snöar är att Ankans delikaterser snöar över igen. Kanske kan få en hund som kollar på omvärlden igen.

Annars igår när det var vår och inte vinter så tog vi en långpromenad i det sköna vädret. På slutet på promenaden så sprang vi lite och Maya tyckte verkligen att det var kul och hoppade runt som en valp. Sen tränade vi på ett komando och jag kan bara säga fan vilket steg Astrid har. Vägvinnande och övertramp. Kan det bli bättre. Problemet är ju bara att jag inte kan plocka fram det när jag vill. Nått som vi får träna på.

Hade annars tänkt att jag och Astrid och Maya skulle ut och promenera lite fortare idag tillsammans. Det ska ju Anka slippa. Men det snöar ju som sagt. Formen grejen får skjutas upp lite till. Typiskt när man känner sig motiverad och när det var så kul igår på promenaden.

Inga kommentarer: