lördag 21 mars 2009

Väldigt besviken känner jag

Idag kom jag på att jag skulle kopiera mina bilder på Astrid som liten som fanns på min dator som Ebba har. När jag skulle leta på dem så var alla mina bilder borta. Puts väck. Så de har tydligen Peder tagit bort och hela min profil. Måste jag säga att jag är besviken som jag har sagt att inget fick raderas.

Nu har vi ivarjefall försökt återskapa bilderna men vi fick bara fram en lite bild på Astrid. Alla andra bilderna verkar vara förstörda. Vi har försökt reparera dem utan framgång. Så är det någon här inne som vet något superprogram som kan fixa förstörda bilder skulle jag bli jättelycklig. Tur att jag har en massa bilder på henne sedan och att hunden lever så jag kan få några fler. Men det känns ändå trist.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tråkigt..karlar..."suck" ;)

Norbergarna sa...

åh. Vet hur det känns.. vi hade över 300 bilder på killarna när dom var småpluttar och datorn krascha och varenda bild puts väck. Då grät jag=(