lördag 7 mars 2009

Aktiveringskurs

Nu är jag och Astrid anmälda till en aktiveringskurs för Södra Dalarnas Hundägarförening. Klickar ni på länken kan ni se kursinnehållet. Jag tycker att det verkar vara en rolig kurs.Kursen var väldigt billigt så jag hade kunnat anmäla alla tre hundarna ifall jag hade haft förare till dem. Så nu ser vi fram imot första kursstarten som kommer att vara i April. Jag hoppas att snön har försvunnit då. Nej det här känns verkligen roligt för det känns som att jag behöver det här för att komma igång med hundträningen igen. Man blir lite lat ifall man inte har tränat på länge fast det är ju nått som jag tycker är roligt så det ska väll vara själva f.. om jag inte kommer igång nu. Jag hoppas verkligen det både för min och hundarnas skull. Jag behöver en morot så jag hoppas att det här är en roligt morot. :)) Jag är lite svårflörtad.

Inga kommentarer: