onsdag 11 mars 2009

Nu börjar det dra ihop sig i tävlingsmagen

Jag och Astrid springer i Skogås
Har införskaffat en nessesär att ha alla utställningkoppel i. Även några armband har hittat ner i den :)

Nu börjar jag faktiskt bli lite nervös inför tävlandet på söndag. Jag går och funderar vad som ska packas och vad jag ska ha på mig. Det är verkligen den stora frågan vad jag ska ha på mig. Tänker att det är kallt i ridhuset och skitigt så jag vill nog inte ha mina nya gråa byxor på mig. Tänkte först ha jeans men som det är mycket som står på spel så blir det nog nått annat. Provade mina svarta utställningsbyxor igår och de var taaaajta. Får se om jag vågar ta på mig dem eller om jag får hitta nått annat eller dra till kupolen och shoppa på lördag. Ska ha min nya svarta sammetskavaj ivarjefall som jag har inhandlat på Erikshjälpen och min lila skjorta tror jag. Sen på lördag ska det fixas nytt gott hundgodis i ugnen. Nytt och smaskigt ska det vara på söndag. Jag har även beställt en snakekedja till Ankan och jag hoppas att den hinner komma till på fredag. Alla i familjen ska vara snygga på söndag. Vi är inte många anmälda men det gör det nästan mer spännande. Nu hoppas jag att det blir helg snart för jag vill ha årsdebuten avklarad känner jag. Känner mig lite ringrostig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, jag märker att nerverna gör sig påminda nu för dig!!! Ta det bara lugnt, tänk att ni ska ha kul så går det nog bra. Gott om tid för årets premiär är också bra att ha - var där i god tid så att ni får en bra plats och kan värma upp. Jag är så avis på dig!! Skulle så gärna vilja vara med och tävla om cert, speciellt nu när killen Solo precis har fyllt två år!

Lycka till i helgen, vi hörs!
Kram
/H

Emelie sa...

Ser också fram emot enköping, ska bli så jäkla kul att dra igång på riktigt och visst är man lite nervös. Till råga på att så har jag dragit på mig en riktig förkylning, så jag är inte så kaxig för tillfället! Syns på söndag!