fredag 20 mars 2009

Gick inte som planerat

När jag åkte hem från jobbet så tog jag vägen förbi ridhuset. Nu när våren är på väg så känner jag att träningslusten har kommit och jag har ju ett mål med Maya.

Glad i hågen knallade jag in och såg på bokningslistan att ridhuset var bokat hela helgen :( Varför just den här helgen ??????? av alla helger. Jag som var helt inställd på att packa in hundarna i bilen och åka och träna i morgon förmiddag. Men nej jag fick boka några tider nästa vecka istället. Känns lite surt men vad ska man göra.

Så snart snön har försvunnit i skogen ska vi ut och spåra det har jag bestämt. Och där behöver man inte boka plats bara se till att man är på rätt plats i god tid förre alla andra hahaha.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Självklart kan vi göra det! :) jag är typ självlärd och har läst lite men Eddas uppfödare skulle ge mig lite tips också. Kan ju inte vara så svårt :)

Anonym sa...

Jag saaa ju det :)

Anonym sa...

Fast jag såg inte det förren jag kom hem och kollade din kommentar. Synd att jag inte såg det förre som jag blev lite upprörd.:)))

Anonym sa...

Ok, då kan ju du testa dina kunskaper på oss ;) vi är frivilliga offer :)Hoppas snön försvinner fort.