torsdag 19 mars 2009

Rocklunda eller inte

Som ni vet så funderar jag en hel del och nu är inget undantag. Den här gången gäller det utställningen i Västerås och rocklunda. Jag har aldrig ställt för Ray Lindholm men har hört att han ska vara kräsen och petig. Han brukar inte heller få så många anmälningar om man kollar på hunddata. Så jag funderar och funderar. Har även funderat om jag bara ska åka med Anka. För inte kan han tycka illa om en glad pensionär ;) Fast jag tror inte han är nått för Astrid. Men jag har ända till den 25 Mars på mig att bestäma mig.

Imorgon går sista anmälningsdagen ut för en agilitytävling som jag funderar på. Jag tror att jag ska amnäla mig och Maya. Det skulle göra henne lycklig. Fast det blir bara hoppklass för oss som vi inte har gungan. Hon är rädd för den synd nog. Men det ska jag försöka träna in i sommar så vi även kan testa agility som hon älskar balansen och A- hindret.

1 kommentar:

Anonym sa...

Anmäl-kör så det ryker;)

Inte visste jag att du bodde på Skönvik ;) Såg igår i ridhuset att hela helgen var uppbokad av agilityfolket...både lördag och söndag från 9-17 eller va det var :/