onsdag 25 mars 2009

Mina tjejer har agerat störning

På långpromenades slut träffade vi på en tjej som vi har träffat förrut. Idag gick hennes hund så upp i varv när den såg oss så den blev helt röd i öronen. Vi agerade då störning för den hunden och stod snällt vid sidan så tjejen och hunden kunde promenara förbi oss. Till slut lugnade hunden ner sig. Mina tjejer sköta sig som underverka och sa inte ett knyst och gjorde ingenting förrutom att vänta på godiset. Det hör verkligen inte till det normala. Vet inte vad det var med dem idag. Men jag är nöjd som även vi fick träna i att vara passiva och inte bry oss i den andra hunden. Nyttigt nyttigt för oss.

Annars var det en skön promenad och stegmätaren visade på nästan 5 km. Känner mig nöjd. Ska försöka klämma 5 till ikväll. De dagar jag är ledig skulle det vara toppen ifall vi kunde gå nästan 1 mil varjedag.

1 kommentar:

Norbergarna sa...

Vad ni är duktiga på alla sätt=)!