torsdag 27 mars 2008

Vikt minskning

Här händer det grejer har jag märkt.

Maysan har börjat gå ner i vikt Jiiiiiippi äntligen händer det nått. Hon börjar likna en faraohund i kroppen igen. Fina Maysan.

Vi har börjat röra på oss mycket mer än under vintern. Sedan har vi minskat maten drastiskt och bytit mat. Efter matbytet så har det hänt saker, även på Astrid. Det är inte riktigt lika bra så jag ska åka och köpa annan mat till henne. Det är bara Maya som behöver gå ner inte dottern. Hon måste nu gödas lite inför Rocklunda.

Så nu ska vi börja cykla jag och Maysan. Funderar på att köpa mig en cykelhjälm. Inte så snyggt men praktiskt ifall man dimper i backen. Hon blir ju något taggad när cykeln åker fram. Eller man kan säga att hon skriker av lycka.

Tänk att en cykel kan göra henne så lycklig. Tänk ifall jag hade blivit lika lycklig över att få cykla ;)

1 kommentar:

Mirrekex sa...

Ohh vad bra att du snart är nöjjd med hennes hull. Bellman har också gått ner. Igår när han ekte med Dora så skymtade hans reven under överhuden. Så han är okså bra i hull nu..
Ska också börja cykla med Bellman. Bör nog också ha hjälm. För att Bellman älskar också att cykla..

Syns sen e megatrött kl är bara 5:08 :( kramis