fredag 7 mars 2008

Rallylydnad

Äntligen fredag kan man säga är trött som en gnu.

Hela helgen ska ägnas åt rallylydnad på Gagnef-floda brukshundklubb. Jag och någon hund ska gå nybörjarkursen men det lutar åt Maysan som hon redan kan grunderan. Sedan så tror jag att hon kommer att tycka att det är riktigt roligt. Men som Ebba inte kommer i helgen så kanske Peder ska jobba då får båda hundarna följa med. Men det är inte mitt drömscenario. Så nu ska jag ta ledigt ifrån datorn hela fredagen och lördagen för att ägna mig åt hundarna och min sambo. Jag åter kommer på söndag eller måndag om en fullständig rapport om helgen.

Ha en bra helg allihopa det ska jag försöka ha.

2 kommentarer:

Mirrekex sa...

Ohh lycka till nu på rallylydnaden. Var det nu i helgen. Vad spännande. Hoppas att man får se många kort och rolig läsning sen.. Ha det underbart Kramis

Anonym sa...

Rapport tack :)