fredag 21 mars 2008

Nästan frisk äntligen

Mulis funderar ifall hon ska mysa lite med Maysan som hon är lite trött


Idag känner jag mig helt ok faktiskt.

Livet känns lite bättre tills man tittar ut. Det snöar och yr runt massor sedan är det kallt kallt. Nu är jag rätt trött på att vara inne i vårat hus och jag vet inte riktigt vad jag ska ta för mig.

Tänkte först ta bilen till Borlänge men då slog det mig att jag inte har några pengar att shoppa för....typiskt. Hade varit roligt att få se lite människor. Så nu är mamma och shoppar på IKEA och lite till mig. Har beställt lite doftljus och en bordlampa. Men man ska inte vara säker på att hon hittar sakerna så det är dumt att ta ut lyckan i förskott. Har även mailat på en säng på blocket det stod inget pris och jag orkar inte ringa. Precis en sådan som jag vill ha. En svart med guldknoppar. Så vi får se ifall jag kan övertala Peder att byta säng kanske.

Nej jag tror att jag ska städa lite, bada hundar. Maysan luktar mycket hund nu igen inte så konstigt för hon är ju en hund. Innan valparna så luktade hon mer som Astrid ingenting nu luktar hon starkt hund. Astrid ska också få sig ett dopp i karet kommer att bli intressant. Har aldrig badat henne hihihihi. Sedan ska jag färga håret.

3 kommentarer:

Helena sa...

Hejsan

Tack för inlägget! Nu skäms jag för jag har ju varit in här förut utan att avslöja mig!

Ha det så bra och krya på dig!
Glad Påsk till dig och vovvarna1
/Helena

Helena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Helena sa...

Tack för inlägget!

Krya på dig!

GLAD PÅSK

Helena (Mellon, Solo, Lusse)