tisdag 18 mars 2008

Mulis är så nöjd

Den enda som är riktigt nöjd här hemma när jag är sjuk är Mulis. Nu är det ju någon som ligger still som hon kan supermysa med. Hela dagen igår förföljde hon mig var jag än gick eller låg. Antingen låg hon på armen eller för det mesta nära nära under täcket. Fast det är ju mysigt med någon som ligger och har sympati när man är dålig. Sötisen hon är för mysig.

Till och med Peder tycker att hon är rolig som hon varje morgon följer med honom på toa och biter honom i fötterna. Hon kärleksbits våran chokladbit.

Nej nu ska jag återgå till Mons Kallentoft och Midvinterblott.

1 kommentar:

Mirrekex sa...

Hej nu är det jag som också är sjuk. Jag har feber och ont i halsen och jättematt. Lite huvudvärk idag med men inte som igår heller.

Hoppas att du kryar på dig snabbt gumman

ha dt gott och mys med brunis hehe

kramis