fredag 20 mars 2015

Någon som har denna jacka

Nu när jag alltid har en massa kladdigt godis i fickan på promenaden så har jag kommit fram till att jag behöver en hundjacka. En jacka som inte dör av att jag torkar av händerna som är kladdiga av korv på jackan. En jacka som jag kan skita ner och rulla runt i utan att den blir förstörd. Ja ungefär så ser jag på användandet av den nya jackan och ungefär så kommer den att bli behandlad. 

Så nu funderar jag om någon har den här jackan från Hööks. Den ser ut att tåla att jag torkar av händerna på den. gillade att den ser ut att vara lite längre över rumpan. Då kan jag ju även sitta på backen utan att bli blöt i rumpan. Perfekt och så  har den en fika bak och då kan jag ju även ha den när jag spårar och lägga sakerna som vi hittar där. Ja det verkar vara jackan för mig. Gillar att den har hög krage och ser ut att ha en rejäl huva.

Någon som har den som kan säga för och nackdelar om jackan? Är det samma material som i höökvästen.


1 kommentar:

[Anna] sa...

Helt klar en jacka jag oxå måste spana in och se om det kan vara någonting för mig!!