söndag 8 mars 2015

Heelwork to musik

Nu tror jag fan i mig att jag har spikat ett program till htm. Det känns ju helt otroligt så som jag har bråkat med detta. Har bestämt mig att använda mig av positionen 1, 5 och 9 och göra en massa saker av det. Bara lite ynka freestyle för att byta position. Nej det känns riktigt bra faktiskt och Tyson är så taggad. Han kan tänka sig att göra typ allt just nu. Xena är inne i en liten träningssvaka men känns mer och mer taggad för varje gång vi tränar. Astrid hon skulle vara min perfekta htm och freestyle hund. Hon gör allt och fattar på en gång så himla synd att jag inte får tävla henne. Taggad de lux inför träningen på torsdag i två timmar i hallen vid falu djursjukhus. Nu ska vi testa programmet. Jag ska bara torrgå först så jag kan det utantill. Har märkt att det är bra innan man kör med hunden så jag vet precis vad vi ska göra.
 
Verkligen taggad för Kungsör i Maj nu när jag tänkt debutera i htm och kanske i freestyle. Vi får se om vi får till något program. Det är ju ruskigt svårt att tänka tricks i 45 sekunder, jo de tär sant det är  nästa omöjligt.

Inga kommentarer: