torsdag 5 juni 2014

Hööks Västen & Byxan

Så fick jag äntligen min väst jag ville ha och ett par byxor att smutsa runt i. Båda är födelsedagspresenter från jag fyllde år. Har testat byxorna och västen en gång och jag känner mig mycket nöjd. Byxorna var sköna att gå i på promenad och kändes knappt. Kunde ha varit lite större i midjan då min mage inte riktigt är en 38 tydligen men ja den får väl bli mindre. Västen var stor i storleken och fick bli en Small fast jag har Medium annars. 

Jag är nöjd med presenterna och ser fram i mot att använda dem mera än en gång. Bra pris också byxor och väst för 1000 kr. Nu saknas bara ett par bra skor som mina Salomon är totalt slut och börjar gå sönder. Men skor är svårt tycker jag då jag har konstiga fötter. Modellen jag har har de slutat med också typiskt nog.

2 kommentarer:

Anonym sa...

snyggt kram mammsen

Siriosmilla sa...

Snyggt! Och stora bra fickor!