fredag 6 juni 2014

Amoken sele och WOOFF hundbädd till salu

 Har en rosa Amoken sele med reflex till salu i storlek S. 

Selen är använd men i gott skick och funkar som en VGW sele men jag tycker personligen att den här är bättre. Grövre remmar och den knäpps som en vanlig sele och man kan knäppa kopplet både fram och bak.

Dessa selar är mycket svåra att få tag på idag som Amoken inte tar i mot några beställningar på hela året. Säljes enbart för att Xena har växt ur den annars hade jag haft den kvar. 

Måtten är Runt halsen ca 45 cm, Runt bröstkorgen 58-72 cm, Remmen mellan frambenen är ca 20 cm. Pris 200 kr

Selen kan skickas eller tas med till Avesta utställningen. Hundbädden skickas inte utan får hämtas på plats eller den kan tas med till Avesta utställningen eller någon annan tävling om jag ska dit.







 Har även en helt oanvänd WOOFF hundbädd till Salu. Prislappen är dock inte kvar på den. Men hundarna gillade den inte. Överdraget går lätt att torka rent och är vattentätt så fyllningen i blir inte blött om hunden skulle vara blött. Det är lätt att fylla på ny fyllning av kulor. 

Den är brun och i måtten 75 x110 och nypriset är 699 kr så jag vill ha 500 kr för den. Som den inte är använd

Skickar den inte utan den får hämtas på plats eller så kan den tas med till någon tävling om jag ska dit. Bädden finns i Säter.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej:)
Har du möjligen Amokenselen kvar får du gärna ringa 0729626976
MVH Maggan