tisdag 4 juni 2013

Så vad tycker ni

Kände att jag ville göra om här och då ville jag göra om rätt ordentligt. Ny bild på katterna i flikarna och även så har änglarna flyttat in under änglar och Xena har fått sin plats under kamelerna. Vet inte hur jag ska göra med  kamelerna i högerkolummen som alla finns där nu med men jag tror att de får vara kvar och gamla headern fick en hedersplats till höger. Det känns bra faktiskt och där kommer den att få vara kvar som jag älskar bilden. När jag skrev om Anka och Maya så grät jag en skvätt. När ska man sluta att gråta? 


Gillar i alla fall nya headerbilden och den bruna sepia stilen. Kul med lite annorlunda känner jag. 

5 kommentarer:

Hanna aka Lilla My sa...

Snyggt!

Eva sa...

Bilden är så fin!
Jag gillade den förra mycket också, kul att den blev kvar ändå:)
Jag har funderat en del kring det där också, hur jag skulle (ska...) göra med headern den dag Jesper är borta. Han är ju liksom lite dominerande hos mig...
Nu ska jag kika in hos katterna! Såg igår en liten kaffebrun typ nykommen hos "Inkan o ligan" så jag måste påminna mig dins utseende om inte annat.

Eva sa...

Japp, precis så där ser lille Pralinen ut!;D

Anonym sa...

Den är fin och klär bra här!

Med vänlig hälsning, Patricia

Unknown sa...

Jättesnyggt!