tisdag 25 juni 2013

Kan vi ana en bättre underlinje?

Nu har Astrid smaskat på sin nya mat i snart två veckor och jag tycker faktiskt att hennes underlinje har blivit lite bättre även om det inte är mycket. Men vi får se om något har hänt om två veckor då jag tänker väga om henne igen på samma våg som tidigare för att se om något har hänt. Har inget hänt och hon har gått upp då river jag mitt hår. Så vi håller tummar och tassar att jag inte har sett fel. Annars så gillar hon sin mat väldigt mycket och följer gärna med ner i källaren och hämtar den till varje mål. Så det är roligt att maten faller henne i smaken i alla fall :) Mattes fina tjocka korv.


Översta bilden tagen igår och är inte den bästa bilden ståmässigt men hon stod still :)  och understa bilden för en vecka sedan precis. Nu är de ju från helt olika vinklar och kan ju missvisa en hel del. Men jag tycker att hon ser lite smalare ut eller önskar som sagt

Inga kommentarer: