måndag 3 juni 2013

Byta header på bloggen

Känns som att det börjar bli dags att göra det fast jag kanske inte vill men jag vill ju att fina Xena också ska vara med och vara fin på headern. Svårt som jag gillar den här bilden på mig, Maya, Ankan och Astrid. En bild som för mig förmedlar mycket känslor och det känns nästan lite som ett svek att byta bild mot en annan men nu går jag i tankarna och tar lite nya kort med mig och kamelerna tillsammans. Här kommer några smakprov från dagens promenad. 






3 kommentarer:

Quila o Ronja sa...

Hm.....har samma tankar som du.......vi hade ju en tuff tid både du och jag förra året. Jag "klamrar" mig liksom fast vid det gamla. Jag funderar lite till.......Jag vill ju ha med Skorpan.....men också ha lite kvar av Quila.
Får se hur du gör, och kanske får ett tips.
Kram

Anna sa...

jättefina foton, särskilt tredje bilden är underbar som headerfoto tycker jag :)

Malin sa...

Fina bilder :)