onsdag 28 november 2012

kvällsaktivitet


Testade lite trix idag med Astrid. När vi var och tränade för några veckor sedan innan den stukade foten så lärde hon sig att gå en åtta mellan mina ben. Som det var ett tag sedan så kommer knappt jag ihåg var hon gick in i åttan men jag tror att det var från vänster. Sedan har hon själv börjat snurra runt bakom ryggen för att komma fram mellan benen. Jag ska försöka lära henne sedan att gå när jag går när hon är mellan mina ben. Hon tycker att det är lite läskigt. Men det går bättre och bättre.

2 kommentarer:

Zallek - Kellaz sa...

Kul, håller precis på med samma trick, gå in mellan benen och sedan gå med en bit. Men vi är bara på steg ett än så länge. Vovven tror att matte ska sparka på vovven. Vilket aldrig har hänt(!) Roligt att det går framåt för er.

Lyckopiller sa...

Ni är duktiga! Och nu är det så nära, så nära tills lilla kamelen kommer!