torsdag 5 juli 2012

Mitt lunchsällskap


Varje dag åker jag hem från jobbet för att umgås med kamelen och äta lunch. Kamelen är också väldigt sugen på min lunchlåda ;) Självklart så får hon slicka ur lådan när jag är färdig. Idag han vi också med att mysa på gräsmattan i solen och tog de här bilderna. Ska erkänna att kamelen inte alls var så sugen på att vara med på bild. Men det blev ju ändå riktigt bra. Bästa lunchvännen i alla fall. Hon är tyst, och lyssnar på allt jag har också säga och enda invändningen hon har är om hon ska få smaka eller inte. 

4 kommentarer:

Unknown sa...

Vilken underbar vän du har!

Grabbarna boys sa...

Världens bästa lunchsällskap!!
Vov o kram!

Britt Marie o Rudi sa...

Underbart att kunna smita hem på lunchen så där!

Anonym sa...

Dynamiska Duon?

Hälsningar Kabelservice!