måndag 16 juli 2012

Härlig promenad


Idag har jag gått av nattjobbet och fick faktiskt sova riktigt bra i dag och jag hade så klart sällskap av bästa vännerna kamelen, kattfan och skitkatten. Till klockan två sov vi och sedan väckte kamelen skitkatten och kattfan drastiskt genom att banka på dem med svansen. De hoppade snabbt iväg som små popcorn ur sängen. 

Nu har vi tagit en skön promenad i sol och regn och hittade ett nytt minnesmärke efter vägen. Jag har ingen aning om varför det har blivit placerat där. Men det var ju lite trevligt att se nått nytt. Kan det betyda att det är en mil från nått. Ja som ni märker har jag ingen aning :) I morgon blir det en mil med Cattis och hennes småfisar.

Kan fortfarande inte överföra kort som tas med mobilen till bloggen. Himla tråkigt och därför är korten så gryniga som de kommer från facebook och kort som jag har lagt upp där. Men ni får väl stå ut med det helt enkelt. Jag hoppas att det löser sig för annars så funderar jag allvarligt på att byta till wordpress som det där går att blogga med mobilen och överföra bilder.

3 kommentarer:

Christina Klosterberg sa...

Det ska gå att ladda upp bilder till Blogspot från mobilen men de kommer itne alltid upp så man vill ha dem och det är ju en rätt stor nackdel...

Ann-Margret o Vinja sa...

Vad skönt att få sova ut ordentligt efter nattskiftet :)
Härligt med en promenad :) Här blir det dåligt med promenader när inte Vinja är hemma, är ju inte speciellt kul att gå själv :(

Tråkigt att det inte funkar så bra att ladda upp kort och blogga i mobilen :( Hoppas att du hittar nån lösning så det funkar.

Ha det så kul på morgondagens promenad :)

Kram

Cajsa och Ozzy sa...

Är bilden från dalsbyn, vid tunneln? isf har de flyttat fram stenen som stått lite mer i buskage tidigare,just för att den ska synas=)