lördag 7 juli 2012

Hundutställning


I morgon bitti styr jag min lilla skoda mot Alfta och hundutställningen som är där i helgen. Jag har fått förtroendet att ställa en annan faraohund. Det ska bli så roligt då jag inte har ställt sedan förra sommaren på faraohundarnas special i Västerås. Känns lite nervöst och lite rostigt som det är en hund som jag inte alls känner. Men vi får bekanta oss med varandra i morgon så det ska nog gå bra. Så Astrid har idag fått ställt upp och träna lite med sin matte. Det gick väldigt bra och hon är verkligen med på noterna och man ser tydligt att hon vet vad som förväntas av henne. Förbannade sjukdom :( min fina guldkamel. Så nu får ni hålla tummarna att det går bra i morgon så jag slipper skämmas.Astrid blir hemma och bygger med hussen om inte vädret visar sig strålande i morgon för då får hon följa med.

5 kommentarer:

Britt Marie o Rudi sa...

Ha så roligt!

Erica sa...

Hoppas det gick bra för er! Så kul att hitta en blogg med en så ovanlig hundras, dom är superfina:)

Unknown sa...

Hoppas det gick bra men framförallt att du fick en riktigt trevlig dag!

Quila o Ronja sa...

Säger detsamma!!! Förbannade sjukdom!!!
Hoppas ni haft en trevlig helg, med massor av fina vovvar. Att det gick bra för er i ringen, är jag helt övertygad om ;-)
Kramar, och tack för dina ord
Susanne

Grabbarna boys sa...

Hoppas ni fick en bra dag!!
Vov o kram!