söndag 8 juli 2012

Haft en super duper dag


En utav de här monstren har jag visat idag ;) Den med de stora tänderna. Så här kan det även se ut när man har kameler och tillåter att de busar i kopplet. Ja för mig så får ni lägga till en tredje så förstår ni hur det kunde se ut ibland. 


Veras ägare Cerstin med Veras kompis Saffi. Här på kortet så kommer Cerstin på att hon är med på bild också. 


Så här ser Vera ut utan tänder ;) Himla snygg tjej och jag tyckte att det gick bra för att vara första gången vi träffades. Det var första gången jag ställde någon annans hund så jag är nöjd och en erfarenhet rikare. Det gick väl inte strålande kanske men det gick heller inte dåligt. Nått mitt i mellan. Men jag hoppas att vi träffas igen för det skulle vara jättekul som jag tycker att vi fick till en bra kontakt. Vera är trots allt bara 13 månader och har hela framtiden framför sig. Vacker tjej och tack för förtroendet Cerstin och uppfödaren Annica som här har ställt upp Vera.

1 kommentar:

Britt Marie o Rudi sa...

Det var en riktig snygging, hälsar Rudi!
Kul att du fick en så lyckad dag!