söndag 5 december 2010

Känner mig omtyckt :)

Av mina läsare. Jättekul att se att det var några kommentarer när jag öppnade bloggen idag som väntade på godkännande. Tack, tack alltid lika kul

Men jag har också känt mig väldigt omtyckt av mina djur idag. Har natten som varit jobbat och när jag i morse kom hem möttes jag av en glad, grymtande Astrid som inte visste var hon skulle ta vägen. Även Maya var jätteglad och piskade med svansen. Men hon visar sin tillgivenhet mer tyst och i bakgrunden. När jag sedan skulle gå och lägga mig stod Maya tålmodigt bredvid sängen och väntade. När jag la mig så kröp även hon ner och la sig på mig och sov där i flera timmar.

När jag vaknade var hunden borta men i stället låg två choklader i sängen. Mulis hade även väckt mig tidigare genom att skrika här har du en present. Så jag trodde att en present var nog men så fel jag hade. På golvet låg spindelbenet som hon väckte mig med. På täcket låg en annan grön sak och på huvudkudden henne speciella sak. Den väldigt tuffsiga oranga saken som hon bara älskar. Så i morse var det tydligen jag måste visa matte att jag har saknat henne. Hon ska få alla min bra saker. Hon är för härlig min Mulis.

Nu ska jag även snart få hem min Anka som har varit på myshelg med mamma. Nu är familjen snart komplett igen.

3 kommentarer:

Tassintryck sa...

Mysigt att känna sig omtyckt och saknad :-)!
kram från mig
/maria

Team AROZ sa...

Ha, Ha :D !! Låter som en härlig morgon !
Härligt att känna sig omtyckt :) Då är det som det ska :) !!
Jag länkar gärna till dig från min blogg om det är ok ? Jätte trevlig sida !!
MVH, Team AROZ.

Team AROZ sa...

*fnissar* Ja, det är så olika från hund till hund... Rex älskar att simma medans Zäpo är en liten badkruka (än så länge..) men det kommer det nog att bli ändring på har jag en känsla av :P
Självklart får du länka till mig :)