tisdag 15 september 2009

Hej hej hej och hallå

Det verkar vara ett laddat uttryck för kamelerna. Varenda gång man träffar någon som man hejar på så laddar de nått fruktansvärt. De skäller och de skäller och det går inte att få tyst på dem. Maya nog värst i sammanhanget för hon kan verkligen inte sluta ifall hon går igång.

Så nu har jag bestämt mig för att bli knäppisen med hundarna i Säter. Jag kommer att hälsa på alla jag ser och på lite låtsat personer. Måste försöka avdramatisera själva hejandet. För snart blir jag tokig så nu måste vi göra nått åt problemet. För det är ju lite jobbigt att inte kunna prata med människor för att man måste få tyst på huliganeran först. Det är ju pinsamt jag skäms över mina ohyfsade huliganser. Fast de är ju ruskigt söta men kanske inte för dem man möter.

2 kommentarer:

Emelie sa...

haha jag kan verkligen se dig stå där mitt på gatan med tre galna faraohundar och glatt hälsa på alla som går förbi :) ;)!! Lycka till och hoppas du får damerna att lugna ner sig lite.

Anna G sa...

Där jag bor hälsar alla på varandra :)