måndag 14 september 2009

Astrid i Högbobruk

Här kommer lite bilder från Högbo bruk på mig och Astrid. Första gången i championklass och hon blev BT-2 av 6 tävlande tikar. Som ni ser är inte matte så snygg men jag mådde inte heller speciellt bra den här dagen. Så jag orkade inte angagera mig. Inte ens sminket hittade till ansiktet. Bilderna är tagna av Jenny Nyströms mamma Lil. Alltid en klippa med kameran.

Älskade Astrid


Jag bara älskar hennes svansföring. Alltid så glad och med på noterna. Skulle även vilja ha det där rosa tältet. Så förbannat snyggt. Om man nu ska vara fåfäng ;)


2 kommentarer:

Annakarin @ Mathias.W sa...

Vilken härlig ny blogg sida/färg Sofie!
Tack för dina snälla ord det behövs verkligen för gud vad han är saknad.

Emelie sa...

Hon ser jättefin ut på bilderna! och visst är det härligt när de är glada i ringen :)!!