måndag 8 juni 2009

Vi har haft besök idag :)

Carina och hennes fina kille "hajen " kom idag på besök.

Hajen blev helt till sig över alla tjejerna så det slutade med att de fick gå in. Katterna tyckte han också var otroligt intressant. Så även de fick gå in. Doris störde hela ordningen med att smita ut mest hela tiden ifall dörren öppnades. In med Doris och en kattgalen haj i trädgården :)

Vi fikade. Carina drack kaffe och jag saft. Ja jag har inte blivit vuxen än. Vi pratade och sedan tränade hon med hajen. De var verkligen jätteduktiga och hajen fattade direkt att köttbullen var nått intressant. Han gick från jätteduktig till jag vill in till tjejerna hahaha. Jag själv snubblade i gräsmattan och föll som en pannkaka efter hajen. Ja mycket ska man vara med om när man har hund. Men det är det som är tjusningen.

Nu är jag helt trött efter allt hundprat och ska krypa ner i sängen och pussa på mina tjejer. Sambon är borta så det är bästa att passa på och mysa riktigt mycket.

1 kommentar:

Linda sa...

verkar som ni haft det mysigt!

ha en fin kväll!