måndag 22 juni 2009

Lite bilder från Tånga

Alla bilderna är tagna av Emelie Andersson. Vädret var mulet men med uppehåll större delan av bedömningarna.

Jag och Astrid på lördagen. Jag måste lära mig att sitta på knä. Nästan så man får skämmas faktiskt :)

Emelie visade svåra Maya jättefint

Emelie och Maya igen. Maya med sina grodben som vill leva sitt eget liv.

Jag och Astrid blir Bir brukshund på söndagen. När det här kortet tas är jag väldigt nere och där av den mindre snygga uppställningen av Astrid.

Bästa tik på specialen. Eva med Dehra som sedan även blev Bir. Lill och Alva, Emelie och Taika, Lotta och Luna och jag och Astrid.
Bilderna är klickbara så man kan se dem större.

3 kommentarer:

Norbergarna sa...

Jamen du kan ju sitta på knä åxå ju;)
Jättekul att få se lite bilder!!
Så fina bruttor.

Helena sa...

Jag tycker Asta ser fin-fin ut på bild nr 4 men så tycker jag ju att det är snyggare när man står med faraohund också ;-)
Roligt att se så många bilder!
Klart du ska anmäla till inoffen! Det blir kul!
kram
/H

Anna G sa...

Jag tyckte att båda dina tjejer såg jättefina ut!

kram Anna