tisdag 2 juni 2009

Bilder från helgens framfart

Här kommer lite bilder från helgens framfart. Alla bilderna utom två är tagna av Cattis. Tack så mycket Cattis de är jättefina. Jag vet att även Anna Larsson sitter hemma på lite actionbilder på mina tjejer som hon har knäppt. Det ska bli jättekul att se dem när de är färdiga. Tack alla för trevligt sällskap i helgen på tävlingen. Tck Anna Rasmussen som släppte Maya i första loppet och till Emelie som höll i Astrid under andra omgången.

Ankan var upprorisk hela morgonen och berättade det hela tiden men efter en gåva från kennelmamma Anna så var hon supernöjd hela dagen. Tack tack Anna och tack Alice för att du inte var sugen på märgbenet ;)


Foto: Anna Larsson
Jag och hundarna på morgonen precis när vi kom. Anna knäppte det här kortet i smyg. Astrid och Maya kollar in fältet och Anka står bakom mina ben.

Astrid med sin bekymrade min. Dax för påklädning och dagens första lopp.

Här har hundarna sprungit färdigt och ser ju snälla och lugna ut. Astrid i rött och Maya i blått.

Maya är sugen

Astrid står och sover i oväsendet ;)

Nu har hon vaknat till liv

Strax efter släppet.

Lite mer fart på Astrid men mamma Maya hängde på bra.
Astrid vid målgång

Här kommer Maya piraya

Måste ta trasan

Ja har den, nej jag har den

Jag och Anka i Artikeln från Dala Demokraten. Visst är hon för gullig gammeltanten.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Wow vilka fantastiska bilder på dina hundar :) Va härligt att se!! Kul oxå att din mamma sysslar med reiki ;)

Helena sa...

Kanonbilder!
Lycka till i helgen. Ser fram emot bilder från Tånga hed.
Kram
/H