onsdag 3 juni 2009

Anmälnigs siffror för nästa helg

Nästa helg är det tre utställningar samma helg. Avesta, tvådagars i Vännes och tvådagars i Tånga. Jag hade helst velat ställa i Avesta men som vi vill ha vinthundscertet så går bilen till Tånga hed för första gången. Det ska faktiskt bli riktigt kul som jag aldrig har varit där. Sen har jag fått tag i boende på vandrarhemmet på området så det känns super. Bokade boendet förra året i oktober som jag redan då hade bestämt mig för att åka. Då var det nästan fullt för nästa helg. Vilken tur jag hade kan man säga som var ute i god tid.

Så idag har jag kollat hur många faraohundar som åker var. Anmälningssiffrorna för Tånga finns inte än men måste komma vilken dag som helst som det är nästa helg. Till Avesta kommer det 5 faraohundar, Vännes båda dagaran 6 vuxna och 3 valpar. Så vilka kommer till Tånga?

Jag ska ställa Maya och Astrid på SvVk och Maya, Astrid och Anka på specialen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

det är totalt 27 faraohundar (många valpar) anmälda till SVFKs Faraospecial - Ett bra antal tycker jag!

Lycka till där!
Alex

Anonym sa...

Jag kommer såklart ;-)

Skall bli kul att ses igen.

Lotta Engström Sundberg

Norbergarna sa...

Lycka till, till oss med alla våra snyggingar nästa helg!!

Emelie sa...

Ja, jag och Eva kommer med våra troll till tånga i alla fall! Så då syns vi där och jag håller tummarna för Astrids cert!!!