fredag 26 september 2008

Äntligen helg

Helgen började med en snabbstädning av golven för att man inte skulle må dåligt imorgon när man vaknade. Tro mig det var så illa som hundarna har sprungit ut och in några dagar utan att vi har dammsugit. Sedan mumsade vi på en väldigt god pizza och kollade på filmen varg. Tycker att den var bra fast det inte hände speciellt mycket förutom att två renägare dödade en varg. Peter Stormare var verkligen super i rollen som inbiten renskötare.

Efter filmen tog jag och dogsen en skön kall promis och nu sitter vi och lyssnar på husse som snarkar i sofffan. Tror jag ska gå och lägga mig och läsa Åsa Larssons nya bok. Imorgon kommer Terese och Daisy hit och vi ska ut och promenera. Nej jag tror att det blir boken med Mulis på armen. Hon ligger redan i sängen och väntar.

Inga kommentarer: