söndag 28 september 2008

Mitt nya liv

Här står de mina nya kompisar. Provade ett par byxor igår som jag kunde ha i våras. Nu kom de knappt över rumpan och att dra igen gylfen var inte att tänka på så nu fick jag nog. Tog ut lite sparpengar och ivesterade i mig själv. Nu ska jag komma i form. Visst några extra kilon klär mig men jag tänker inte gå med på att få en gravidmage på köpet.

Jag och Astrid har redan varit ute på våran första springrunda. Jag tyckte att det var jobbigt fast rundan var så kort och hon tyckte att det var konstigt. Nästa gång får Maysan följa med. Nu ska jag duscha och komma ner i varv. Det var riktigt skönt. Imorgon ska jag testa gymet på jobber ifall jag hinner. Sen kommer jag att sova gott ikväll.

1 kommentar:

Anonym sa...

Grattis till femteplatsen, och grattis försent till Astrid på födelsedagen och Sofie, du är inte klok som börjar springa :) Nu fick jag nog med allt :D