lördag 7 januari 2023

My dog 2023

Vi har inte åkt till My Dog och jag har faktiskt aldrig varit där heller. Jag är inte så förtjust i dessa stora inomhusutställningar med mycket ljud och hundar.  

Men när jag koller på vad man kan shoppa så kan jag säga att jag önskade att det hade varit samma utbud i Stockholm i december. Vilken shopping det är i Göteborg och jag ser att Arrak är där som jag hade velat shoppa lite av i Stockholm men där var de inte. 

Men nu har jag kollat på bedömningen på Basenji och faktiskt riktigt kul att kunna läsa kritiker och förhoppningsvis se domarens röda tråd i bedömningen.  Själv är jag nöjd med att vara hemma men jag känner att tävlingsjävulen står och bankar på i huvudet. Men jag låtsas som att jag inte känner detta och vi ska vila ett bra tag till :)

Även kollat på faraohundsbedömningen. Många faraohundar var anmälda anmälda idag. Anmälningsantalet har inte varit så högt under 2022 så det var kul att det var flera  än normalt under 2022 idag. Bra början på 2023

Inga kommentarer: