lördag 6 december 2014

Ute på hal is

Matten är galen skulle kamelerna och giraffen tycka. Men kan det vara så jäkla svårt tänker matten. Nej hur svårt kan det vara att bjuda på lite skratt och kanske något totalt helgalet. Men samtidigt så lär jag mig något på kuppen. Något som jag verkligen funderar över hur det fungerar. För hur fungerar det att starta i freestyle och htm. Jag har bara sett klipp på youtube och aldrig något i verkligheten. Jag hoppas att jag ska hinna titta lite på tävlingarna på Stora Stockholm nästa helg.

Låten jag har valt till freestyleprogrammet kanske jag tycker lämpar sig bättre för htm. Ja nu måste jag fundera lite. Kläckte iden för en vän igår som absolut tyckte jag skulle anmäla. Kanske för att hon ska kunna få sig ett gott skratt hahaha. Jag har i alla fall skaffat mitt ett användarnamn och jag kan fundera ända till Februari då anmälan går ut. 

Men nej, vi ska nog fan göra det. På det bara och få en erfarenhet till här i livet :)

Inga kommentarer: