fredag 14 november 2014

Fina brudar fyller år den här månaden

I början på November fyllde Mulis år och i går fyllde Iris år. Fråga mig inte hur mycket de fyller för det har jag faktiskt inte någon aning om. Mulis fyller 9 eller 10 år det vet jag i alla fall och jag tror att Iris fyller 4-5 år. Känner mig lite som en dålig matte som jag inte vet hur mycket de fyller men ja man kan inte vara bäst på allt. De är i alla fall högt älskade, mycket älskade. Tycker så mycket om dessa jobbiga chokladtjejer. :) Nystädat fick de i sin lägenhet igår också. Kramar och pussar på dem varje dag så de inte ska känna sig bortglömda i sin lägenhet. Pratar så klart med dem också varje gång jag går in till dem. Hoppas så att de kommer överens med Tyson snart.
Igår så skulle även min Maya ha fyllt 12 år om hon hade varit i livet. Känns helt otroligt att hon snart har varit borta i 3 år. Min älskade Maya som jag saknar så djupt. Min själsfrände. Jag är så tacksam att jag fick äran att ha henne i mitt hem under 8 år. Hon kom till mig när hon var 11 månader nämligen och hade varit med om både det ena och det andra. Maya hon var verkligen min kamel bara min. Ja jag blir fortfarande ledsen när jag tänker på henne och speciellt den dagen när hon fyller år och dagen hon gick vidare.





Inga kommentarer: