torsdag 10 juli 2014

Äntligen har jag slagit till

Har länge, länge gått och funderat på en sådan här valphage och igår slog jag till och beställde en. Jag hoppas att den kommer innan helgen så vi kan prova den jag och kamelerna. Jag har länge tittat på dessa burar, i flera år faktiskt och man kan fundera varför jag inte har slagit till tidigare. Tycker det är lite jobbigt att släpa på två burar och därför vill jag gärna att de ska kunna ligga i samma bur. Som det är idag är buren jag har för varm för två kameler och det blir lite trångt. I den här nya buren hoppas jag att de ska få bra med plats och att det ska komma in massor med luft. Kom även på att den kommer att bli bra om vi ska dela stuga eller rum med andra. Vill man ha lite lugn och ro kan de alltid sova i buren och inget kan hända. 

Så nu hoppas jag att den här ska bli toppenbra. Buren är beställd på www.4dogs.se. Är 91 cm hög och 135 cm bred. Jag tror att de kommer att få plats


Inga kommentarer: