torsdag 6 december 2012

Krigarprinsessan

Hon är lite rolig lilla Xena. Direkt jag tar fram kameran eller mobilen och ska ta kort på henne är hon så intresserad. Inget jag direkt är van vid då alla andra kamelerna brukar kolla åt ett annat håll. Men Xena hon sträcker på sig lite extra och spetsar öronen :) Roligt att springa i snön tycker hon också och springer så snön sprutar sedan vill hon in och värma sig. Hon har också börjat protestera direkt vi kommer ut på gatan utanför huset när vi ska gå en promenad. Hon typ sätter sig ner och vill inte gå. Men det kan jag säga att det går inte. När vi sedan har kommit till en annan gata så trippar hon så fint med.

Första utställningen i valpklass är också bestämd. Men jag suger lite mera på den karamellen :)

3 kommentarer:

Eva sa...

Linslusen Jesper hejar på! "Kameror ska man ägna total uppmärksamhet!" säger han som fastnat på de mest omöjliga sätt.
Hon är så otroligt fin den där tösen!

Zallek - Kellaz sa...

Vilken fin tjej. Kul att ni matchar ihop eftersom du gillar att fota.

Svar: Mattan har en massa fickor där man kan gömma godis. Letar efter en recension eller liknande då jag kan tänka mig att den där filten flyger och far när hunden letar. Men hennes andra leksaker är ju populära (Nina Ottosson).

Sara sa...

Hon är ju helt bedårande med sina paranbolöron <3