onsdag 1 augusti 2012

Kamelen är på semester hela tiden


Kamelen är på semester igen. Jag hoppas att det inte kommer att växa ut någon fjälllav på henne snart. Så det är inte så mycket att uppdatera om som hon knappt inte har varit hemma på två veckor ;) Hon har en fin fin semester hon det lilla hjärtegrynet. På bilden är bästa Bengan och min mamma Astrids mormor :) Tack för att ni tar så fin hand om min kamel och att hon får se lite annat. Jag vet att hon uppskattar det. Korten är från förra semestern förra veckan. Förväntar mig nya kort i helgen när hon kommer hem igen.




6 kommentarer:

Quila o Ronja sa...

Vad härligt hon har det!!!
Tack för att du får mig att minnas våra vandringar kring Idre :-)
Sååå härligt.
Kram

Sara sa...

Ser ut som hon har det hur härligt som helst =)

Sanna - en svart ko ger också vit mjölk sa...

Hon ser ut att ha det riktigt bra! :) Lika söt som vanligt! Väntar själv på min labbe-valp i slutet av aug, något förväntansfull!
Kram Sanna

Sandra sa...

så skönt :)

Arlo sa...

Aaaavundsjuka!!!

Zallek - Kellaz sa...

Jag skulle lätt kunna byta plats med Astrid. Den där Nipgubben är en riktigt läskig typ, så akta er, hälsar Zallek.

Nya rastgården ligger vid sjön Tisken, åt Borlänge hållet till. Parkera bredvid vårdcentralen sen är det inte alls långt att gå.