lördag 4 augusti 2012

Inhandlat bok om Addisons sjukdom på hund

Började dagen idag med att ligga i sängen och läsa utländska artiklar om addisons sjukdom på hund och i den HÄR artikeln så hittade jag boken bredvid omnämnas. 

Så nu har jag klickat hem den på Adlibris. Jag hoppas att den är bra och intressant. Men den är i alla fall i tiden som den är utgiven 2012 så det är inga gamla nyheter. På engelska så klart och det är inte mitt favoritspråk att läsa i som det tar tid. Men de flesta artiklarna och informationen om sjukdomen som är bra är på engelska så det är bara att bita ihop. Och man blir snabbare på att läsa tillslut. 

Kände att det var klart att jag var tvungen att köpa boken för att kunna lära mig mera om sjukdomen. Kanske får några bra frågor att ställa till min veterinär också ;)

Om ni är intresserade av boken så är det bara att klicka på bilden så kommer ni till sidan på adlibris.

2 kommentarer:

Quila o Ronja sa...

Klart man vill veta så mycket som möjligt om sjukdomen. Har letat efter fakta om alla dessa autoimmuna sjukdomar, (det är ju ganska många) men inte hittat mycket alls.
Vet svenska veterinärer mycket om sjukdomen?
Allt gott
Kram

Malin sa...

Har du fått boken ännu? Var ju inte så dyr, tänkte beställa den jag också om du tycker den verkar vettig. :-)