måndag 21 april 2008

Vår i trädgården

Idag har vi varit i trädgården hela familjen. Jag och Peder har börjat med att sätta upp stänglet på 1,20 så hundarna kanske kan vara ute och leka inom en snar framtid. Hoppar Astrid över det här så vet jag inte vad jag gör. Kan man fästa ett ankare på hunden ? Det kanske inte syns på bilden men nätet går över gärsgården en liten bit.

Hundarna fick idag även äta sin kvällsmat ute och det tyckte de var supermysigt.

Mulis har idag fått frigång och jag var så nervös när jag inte såg henne för en stund. Hon hade knallat över till grannen och var spårlöst borta. Helt plötsligt var hon bara här igen och lätt på sitt speciella sätt. Sedan gick hon in och ville ha mat. Mammas duktiga tjej.

Chokladpantern är ute och smyger i trädgården






Inga kommentarer: