onsdag 9 april 2008

Vinter igen

Så var det vinter igen. Snön faller ihärdigt ifrån himlen och gjorde att alla mina planer gick åt helsike. Den här veckan skulle våra nya liv börja. Vi skulle börja att träna jag och hundarna. Vi skulle börja springa. Men nu kan man ju inte ge sig ut i skogen. Maysan skulle även få börja cykla men det får vi tydligen också vänta på. Träna rally var också tanken men men.

En sak har jag ivarjefall gjort. Jag har rott 2 km i en roddmaskin på jobbet idag. Känner mig duktig och ska nu försöka göra det varjedag. Det var riktigt skön efteråt men svettigt.

Nej nu hoppas jag att snön försvinner så vi kan ta upp våra planer igen.

2 kommentarer:

Mirrekex sa...

Hej hoppas att allt är bra. Ni har hållt er friska på jobbet hehe.

ja nu fick man vinter igen. Men som tur är är ju det mesta redan borta. Idag är det ju jättefint väder. Söt gris hon fick hehe. kramis

Helena sa...

Oj, vad mycket vinter!

Här är det också lite av aprilväder. Men det går att springa. Jag tog med mig Mellon ut på en ordentlig tur idag och gissa om han blev glad!! Han älskar att få springa själv med matte!

Men du, ta det lugnt med roddmaskinen. Det låter alltför tufft att ro så mycket varje dag!! ;)
kram
/Helena