fredag 18 april 2008

Äntligen vår

Nu är äntligen våren här känns det som. Sista snön har försvunnit och det känns och låter vår. Sent på kvällerna när man är ute och går så låter fåglarna så där underbart glada när de sitter i träden och visslar. Man får en god känsla i magen och man bara myser. Finns det nått härligare än när det börjar att lukta nytt gräs. Tycker ivarjefall inte jag

Här står pysslet för imorgon. 1,20 meter högt gunnebostängsel. Jag hoppas inte att Astrid hoppar över det här för hon såg bra liten ut bredvid. Men hon har ju små känguruben så man vet aldrig. Behöver två rullar till så det får jag väll inhandla i helgen.
Mulis ska med få gå ut i helgen för första gången utan att jag hämtar in henne. Så nu ska hon få gå ur för egen maskin och komma in. Jag känner mig faktiskt väldigt nervös. Min lilla chokladpralin ska få frigång.

Inga kommentarer: