måndag 28 april 2008

Anmälningarna till Borlänges LC tävling

Nu är klockan halv 11 på kvällen och jag måste gå och lägga mig.

Högerarmen värker pga den dåliga arbetsställningen framför datorn, Anmälningarna har bara ramlat in idag och vi är uppe i över hundra hundar fördelat på två dagar. Whipparna svämmar över och Borzoierna är överaskande många.

Men det som förvånar mig mest är hur dåliga människor är på att fylla i anmälningarna. Det fattas kön, namnen på föräldrar och ibland även namnet på den tävlande hunden...... Så man kan säga att det är tur att hunddata finns så man kan kolla upp fakta. Men jag tycker nog att de som slarvar får skämmas lite.

Nej nu ska jag sova och det ska bli spännande och se hur många fler som ramlar in till kl 12 i natt.

Sov så gott

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag känner igen det där med att folk slarvar med att fylla i korrekt. Ser det jätteofta när vi tar emot kursanmälningar på bhk, de hoppar över flera fält.. varför bra fråga. Hi hi hoppas jag fyllt i rätt, jag tror det iaf ;-)