fredag 11 april 2008

Lager 157

Igår var jag och Peder i Lager 157 i Sågmyra och shoppade lite. Vi hade lite knappt om tid men lite hittade vi ivarjefall. Jag ska åka tillbaka någon annan gång och shoppa ett par jeans. De hade hur mycket jeans som helst men man behöver ju lite tid på sig att prova. Inte en kvart innan de stänger.

Fick med mig ett par pjucks för halva priset. Så nu har jag köpt tre par sommar skor men inga skor att gå med hundarna i. Så det är nästa procekt att hitta ett par gåvänliga skor. Ska nog sikta in mig på ett par Ecco. Har haft ett par förut. Gillar iof Salomon men de går bara sönder för mig.

Den här tröjan hittad jag med ifrån Diesel. Peder tyckte att den var konstig men jag gillade den skarpt.

3 kommentarer:

Mirrekex sa...

Hej finfina grejjer du köpt. Ska kanske ta mig det med och köpa jeans. Behöver nya :0) Ha det gott Kramis

Anonym sa...

Skorna är jättesnygga, men allvarligt, med eller utan hund ser de omöjliga ut att gå i :) Jag skulle aldrig klara det iaf
Kram

Anonym sa...

hahaha ja jag vet inte riktigt hur det kommer att gå. Är inte heller så van att gå i annat än gåvänligt ;) Men ibland lär man ge sig en utmanning.