onsdag 2 december 2020

Det går framåt med vår egen utmaning

Min fina Xena vad hon är duktig och jag blir alltid så imponerad av henne. Hon fattar fort och hon är nästan alltid med på noterna även idag när hon frös lite. Kanske ska vi ha med detta trick i vårt freestyleprogram i framtiden vi får se men tanken är att hon ska göra detta på ett längre avstånd. Hur långt det blir återstår att se men jag hoppas på några meter och vi får se om stolparna ska stå längre från varandra

Nu har vi kommit så långt att jag kan stå still och bara dirigera henne med händerna och rösten. Idag började jag även att lägga till vårt ord för hela momentet som ska vara Twist. Vi får nog hålla på ett tag på det här avståndet för att få in ordet och för att få det att sitta samt för att kunna plocka bort handhjälperna då jag vill att hon ska gå på Twist om jag ska kunna stå en bit bort.  





Inga kommentarer: