tisdag 19 januari 2016

Promenad, löp och träningsmatta.

Alla tre sakerna har jag hunnit med idag.  Anna och gänget följde med till Borlänge för att shoppa trikåtyg för att sy flera löptrosor. Det fanns så många tyger att välja mellan men tillslut kunde jag bestämma mig för ett tyg. Många rosa trosor ska det bli med grönt innertyg. Självklart med mönster i då jag gillar det.  Så fina kommer de att bli mina tjejer.

Sedan åkte vi vidare till Ikea för att shoppa en träningsmatta. Förra veckan var Astrid och Tyson dåliga i magen och bajsade ner hela golvet i vardagsrummet när jag var på jobbet. Även vår träningsmatta blev totalförstörd då den låg på golvet. Ja jag har nog aldrig varit med om så mycket bajs under mina 16 år som hundägare. Men nu mår de bra och ny träningsmatta är köpt. Så nu kan vi ta tag i träningen igen inomhus.

Kvällen avslutades med en kall men skön promenad tillsammans med hela gänget. Så skönt att promenera tillsammans där alla kan gå i en klunga ihop och bara respekterar varandra. Bästa vännerna helt enkelt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad är det för träningsmatta?
/ Lotta

Sofie sa...

Vi kör med en vanlig vardagsrummsmatta för en billig peng.